יום שני, 26 בדצמבר 2011

תגובת הגולשים לזיר"ה

מספר אתרים גדולים בעל היקף של מעל חצי מיליון גולשים בחודש נחסמו, וכיצד הגולשים הזועמים ואוהבי התכנים הטליויזיונים מגיבים?

הגולשים, ככל הנראה של אותם אתרים שניסגרו (גם הורדות.נט נסגר כפי שהוסבר בזירה חסמה מאות אלפי גולשים) הגיבו בצורה שלילית ועצבנית מאותם פעולות של האתרים. ככל הנראה הסיבה הפשוטה לכך היא כי ישראלים אוהבים דברים בחינם.

תגובה שלילית משונאי זיר"ה
מצאנו מספר ארגונים ועצומות, של שונאי זיר"ה ובה עלו הכיתובים "סגירת ארגון זיר"ה", "הארגון עלול לעשות נזק רציני בנושא ואנו נצטרך לסבול מהמחירים המופקעים בארץ"
באותם העצומות עלו תגובות משתמשים ששונאים גם הם את הארגון והגיבו דברים שליליים כגון "למה נראה להם שהם יכולים עלינו?", גולשת נוספת רשמה שאין צורך לפרנס את בתי הקולנוע בשל היותם כבר מרוויחים כסף, ולמה אנו אנשי העם צריכים לשלם כסף עבור הורדות?

דעה נוספת וקונספירציה של ממש הובאה בפורום ישראלי בו הגולש ממש הביע את זעמו כלפי זיר"ה ואמר שנישאר להיות כאן ורק החזק שורד
תגובה שהובאה מפורום פופלרי
דילמה קשה, האם זיר"ה היא עוד אירגון שמאלני בעל דעה אטומה שלא מעניין אותה עניין האנשים? אם באמת היה אכפת להם, הם היו מנסים לבוא לקראת העם הישראלי שנמצא כרגע במיתון. בחו"ל יצאו אתרים שעבור תשלום סימלי של 5$ ניתן לצפות במשך חודש שלם בתכנים טלויזיוניים, לא מגיע גם לישראליים הטבות כאלה? כשאתה מגיש חרא בצלחת, אל תתפלא למה זרקתי עליך את הצלחת חזרה.

יהיה טוב

הוספת תגובה

0 תגובות: